sobota, 10 marca 2012

brunet(ka)wieczorowa pora

zlapalam chwile...pomiedzy wyciaganiem grzanek a kladzeniem maluchow spac-moja chwila!TRWAJ!
Napisalabym Wam o zakretach,o trudnych chwilach,dniach,miesiacach-pisze wiec-sa i pewnie jeszcze beda...stad to moje-pojawiam sie i znikam-sadze, ze Wam wszystkim należy sie wyjasnienie.Dostalam meila-...migdalowa,toz to tak nie w porzadku,ze raz jestes pozniej Cie nie ma...dzis i jutro szukam a tu blog zamkniety....jestem tylko  czasem scenariusze zycia ni jak maja sie do naszych marzen...jestem -to moje nowe niecodzienne odkrycie.

11 komentarzy:

Czarownica pisze...

Tak to jest z tym scenariuszem... ;)

KASANDRA pisze...

Doskonale wiem co czujesz ... ja też tak mam ... od dłuższego czasu ... tak długiego że już zapomniałam że może być dobrze i jak to jest kiedy dobrze jest ... nie napiszę że będzie dobrze z tej prostej właśnie przyczyny ... ale nie znikaj proszę ... bycie tu pomaga ...

Kasia pisze...

bo życie nie ma scenariusza, leci na żywioł czasem przez góry i wyżyny, ale najczęściej przez dołki i doliny niestety
ja ostatnio też zaliczam dolinę i nie chce mi się pisać, ale coś tam skrobię, dla podtrzymywania samej siebie na duchu
trzym się Migdałowa i pamiętaj - w kupie raźniej, nawet jak śmierdzi ;)
ściskam
Kasia

Sabik pisze...

super, że jesteś znowu i już:-)3maj się i uszy do góry!!!!!!!wiele z nas tego doświadcza ...ale jesteśmy dość silne i silniejsze z każdym kryzysem!!

kasia ino-ino pisze...

wykładam się na zakrętach
(a życie to wszak slalom)... znikam wówczas w sobie, w ciszy, albo na odwrót - w zajęciach intensywnych, pragmatycznych, w potrzebności uwikłanych, coby myśleniem i czuciem nie zaprzątać głowy, i nie zaplątać się...
ale przychodzi czas, że odkrywam iż jestem...
i masz rację - niecodzienne to odkrycie...

ściskam Cię... tak po prostu przytulam, choć tylko przez ekran... trzym się Migdałowo... i niech Ci marzenia jednak kiełkują i rosną... niezależnie od scenariuszy z zakrętasami :-)

cmok!

Niekafka pisze...

Dobrze, że znów jesteś.
Znikaj gdy będziesz musiała - ale wracaj...

odzież używana hurt pisze...

świetnie tutaj u Ciebie ! :)

wiadomości rolnicze pisze...

Cześć, bardzo przyjemnie tutaj na twoim blogu, świetny wpis, bardzo świetnie się go przegląda, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz gdyż bardzo jest zajmujący w przeciwieństwie do wielu różnych blogów - Pozdrawiam Bożenka :)

شركة المثالية للتنظيف pisze...


شركة المثالية للتنظيف
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالخبر
شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
شركة المثالية للتنظيف بالقطيف

افضل خدمات شركة المثالية للتنظيف بجميع مدن ومحافظات المنطقة الشرقية بالمملكة العربية السعودية للتنظيف ومكافحة الحشرات والمقدمة بافضل جودة وارخص الاسعار حيث توفر شركة المثالية للتنظيف خصم 30% لجميع خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات وجلي البلاط اتصل الان واحصل علي خصومات شركة المثالية للتنظيف

شركة المثالية للتنظيف pisze...


شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة تنظيف بالجبيل
شركة تنظيف شقق بالجبيل
شركة تنظيف فلل بالجبيل
شركة تنظيف بيوت بالجبيل

شركة تنظيف مجالس بالجبيل
شركة تنظيف خزانات بالجبيل
شركة تنظيف مسابح بالجبيل

شركة المثالية للتنظيف pisze...


شركة مكافحة حشرات بالجبيل
شركة رش مبيدات بالجبيل

شركة كشف تسربات المياه بالجبيل
شركة تسليك مجاري بالجبيل
شركة شفط بيارات بالجبيل
شركة نقل عفش بالجبيل