czwartek, 13 stycznia 2011

z potrzeby..

Dobry Wieczor Panie Artystki:)
Usiadlam wpatrujac sie w notes ,ten na nowy rok...tak jakos zdecydowanie nie pasowal mi jego wyglad(a ze ja notesowa to takowy posiadam)kolor zolty,ale zdecydowanie z tych zolci niemrawych ...tak wiec kawalek plotna ,co to go od Ani dostalam,i juz...mam okladke cieszaca moje oczy...guzik z odzysku i rzemyk..latwosc zapinania(zawiazywania,obwiazywania)wielka..
tym razem okladka nie przeszyta maszynowo ino wykonczona szydelkiem-dodam,ze praca okrutna-wbijac sie to ustrojstwo nie chcialo-drugi raz nie popelnilabym tego:)....
Poza zrywem chwilowym,w przerwie pobierania nauk oczywiscie,bez zmian...wiec o czym tu psac...
poza jednym ,malym, stolowo-rodzinnym wydazeniem..a wiec

Usiadlam do stolu z dziecmi..Franek tak patrzy ..patrzy po czym po chwili swego trzyletniego namyslu mowi:
Mamo, Ty siedzisz?

:)

a na dobry sen ..cos do posluchania, a raczej wsluchania

Dobrej Wam nocy:)
Migdalowa
Posted by Picasa

14 komentarzy:

monisia pisze...

ciekawe, kiedy zauważy, że chodzisz czy np. mówisz? ;) buźka

Gosik pisze...

świetny pokrowiec na notes :)

Hania pisze...

Piękna okładka :) A dzieci czasami potrafią powalić człowieka jakimś tekstem :)

Ania z Owijalni pisze...

O tak ..... Mama , która siedzi jest widokiem niezwykłym .....:D

Anka pisze...

Notesik uroczy, a jak mama zapewne przez cały dzień chodzi, biega, nosi, przenosi, podnosi, składa, rozkłada,schodzi, wchodzi i wychodzi to dziecię zaskoczone ;))
pozdrawiam cieplutko

ika pisze...

Hi, hi, dobre :) migdałowo siadaj częściej! ;)
notes iście oryginalny

Anitasienudzi2 pisze...

siedzisz ? albo apatia cię dopadła:P,albo zmęczenie jakoweś :P
ucz się Matko ,bo przebieram paluchami w bucie :P

notes pięknie ubrałaś,no ale co -wbijałaś szydełko w materiał?a nie lepiej igłą obszyć i potem oblecieć szydełkiem?czy źle zrozumiałam:P
buziak

angela pisze...

Teraz notes wygląda super, ja tez co roku udziwniam okładki nowych notesów na swó własny użytek.. a tekst synka - co tu duzo gadac - rozkłada na łopatki ;)
Pozdrawiam,

ann007 pisze...

dobre zastosowanie materiału :) A jak siedzisz - tzn. jak już
ci się zdarzy - odpal skype'a, boś zanikła ;)

moemagda pisze...

Notes super, siedząca mama - nowość też super ;) Muzyczka jak zwykle - the best :)
Pozdrawiam M.

Polka pisze...

Te Franki to madre chlopaki, tez mam tu takiego :),tylko, ze to moj luby ;)
Notesik piekny !
I Twoj wierszyk tez :)
A do tego Twojego "siedzenia" to pewno mamy wizyta sie przyczynila ;) Fajnie, kiedy nas odwiedza,prawda ? :)
Pieknej niedzieli zycze

ta Magda pisze...

"pokrowiec" bardzo udany, jak na moje oko - taki swojski i bliski się stał (bo za samymi notesami, to ja nie przepadam - nie umiem za bardzo korzystać chyba) :)

Monia pisze...

Witaj, dzięki za Jordi Savala, za przypomnienie go. Namiętnie go kiedyś słuchałam, nawet dane mi było być na koncercie...Piękna. Zaglądam często do Ciebie:)Bliskie jest mi to co piszesz:) Pozdrawiam ciepło!

Ania ze Wzgórza pisze...

Pięęęęęęęękna okładka!!!:)