niedziela, 28 lutego 2010

Panna Marianna-czyli Ksiezniczka z Migdalowej igielniczka:)

Panna Marianna moje Drogie Panie to Ksiezniczka-zapewne zmieni Ona swe imie trafiajac do nowego wlasciciela-i to wszak sluszne bedzie:)Ksiezniczka powstala z potrzeby chwili-nie jest ekskluzywna, nie jest nawet piekna, ale uszyta z migdalowego serca:)NIe chcialam szyc na maszynie, chcialam recznie, nie chcialam z lnu-wiec jest od czubka glowy po piety z filcu:)-Jedyny atut- to wlasnie jej filcowatosc-jest naturalnie mila w dotyku:)to pierwsza Ksiezniczka jaka odwazylam sie uszyc..moze ostatnia a moze nie.Jedno wiem -jesli Dziewczynka obdarowana sie ucieszy-ja tez bede szczesliwa...gorzej bedzie z inna wersja wydarzen-bo co-rozplakac sie wtedy czy nie?...zobaczymy jutro:)MOtyw sukienkowy tendencyjny-aczkolwiek wymowny...w calej Pannie Mariannie osobiscie wzrusza mnie policzek:)
poniewaz noc ciemna i glucha pora zmykac-bo jeszcze gotowe bedziecie sobie pomyslec , ze ja nie sypiam:)tak wiec po krolewsku oddale sie ...wymownie i z gracja.
Dobranoc
 

 
Posted by Picasa

 

cos dzieje sie z Blogerem...jak zobaczylam czas wpisania posta to sie przerazilam...Matko ale cuda
post pisany byl o 21
a tu takie kwiatki...ech
wiosna idzie panie sierzancie:)

19 komentarzy:

ann007 pisze...

Pierwsza :)
Księżniczka cudniasta jest - taka mniej arystokratyczna i wyniosła, bardziej ludoprzytulna. Ale nie mogę jej pięknego warkocza dostrzec - zrezygnowałaś?

Enthia pisze...

Ojej... Jaka piękna. Cała moja dziewczęca duszyczka krzyczy właśnie "chcę taką"!!!

Habka pisze...

Śliczna księżniczka, aż się chce przytulić :)

Anitasienudzi2 pisze...

jest urocza,szczególnie z podwiniętymi girami :P

Molly pisze...

ależ ta Księżniczka to istna dama! ;)) urocza i taakaaa filcowa :D

no i jak komukolwiek może się nie spodobać, kiedy ona tak słodko i sympatycznie patrzy :)?

inno pisze...

Czy środek nocy czy też nie... księżniczka pięknie prezentuje się...
Nawet mi się nie zdawało, że mi się zrymowało... :)
Pozdrawiam ciepło///

Hania pisze...

Panna Marianna wyszła bardzo fajnna :)

Anonimowy pisze...

urocza ksiezniczka ;-) i policzek cudny... i jakie ma duuuze serduszko. napewno zostanie pokochana ;-) pozdrawiam serdecznie

Anka pisze...

Księżniczka urok ma swój niepowtarzalny, pewne jest , że się spodobała, inaczej nie może być. Z sercem uszyta, więc tylko do serca przytulić ją :P, pozdrawiam Migdałową

Marysia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Marysia pisze...

I to jak sie spodobala! Dzis z Jagniecina spala. Imie nowe otrzymala. A na imie jej ... uwaga... Princessa, buhahahaha! A wiesz co Jagne w niej najbardziej cieszy? Korona! Bo to prawdziwa ksiezniczka jest. A dzis rano byla rozpacz bo Jagna chciala do szkoly z walizeczka w rozyczki pojsc, ale sie jej tam butelka na picie nie zmiescila. Jeszcze raz wielkie dzieki i do rychlego zobaczyska.

Super fotki!
Poprzedni post usunelam bo glupoty w nim popisalam.

moje miasto pisze...

Doprawdy to Krolewna?-Krolewna jestem pewna:)
pierwsza taka inna ktora widze..bardzo Krolewska:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

ale jest prześliczna1!! cudnie ją usadziłaś!!!

i co spodobała się ?
:)

ta Magda pisze...

:) cudna jest, a mnie oprócz policzka niesamowicie podoba się ta poza z podkurczonymi kolanami :)

madziula pisze...

zakochałam się i już :) jest przecudna. Ja też taką chcę :)

Beata pisze...

Zapraszam po wyróżnienie.

Sofija pisze...

Księzniczka cudna! Zupełnie w moim stylu ;))) ...i mojej córeczki. Ona uwielbia księzniczki a takie mieciutkie to zacałowałaby :). Bardzo radosna i taka ...romantyczna. Wiosennym zakochaniem spogląda :)). Pozdiwiam precyzję w wykonaniu!!! Pozdrawiam gorąco!

dorotaluk pisze...

Jaśnie panna królewna jest cudna...niby taka nieśmiała,niby rozmarzona i taka ciut niesmiała.
No i cała w różowościach:)))

hrynika pisze...

...piekna z niej dziewczyna, a jak z gracją przysiadła!