środa, 11 listopada 2009

ciag dalszy-nastapil

 

 

 

 

wykonczylam moje filcowe zasoby(czas na zaopatrzenie)pomocniki-dokumentniki-jak kto woli...zielony i dwa bordowe:):)kolory lekko przeklamane.Poza tym zapiecia guzikowe i rzemieniowe(uwaga-rzemien przymocowany-podczas rozwiazywania nie spada:)zielony leci dzis do Polski-do mojej wlasnej,osobistej Sister:)reszta czeka na adopcje:)A teraz zmykam z dzieciakami wypic zakonna Herbatke z miodem.Drogie mi siostry-dziekuje Wam za ten herbatkowy WASZ specjal:)
Posted by Picasa

2 komentarze:

ushii pisze...

ale śliczności pokazujesz!! Nie byłam tu chwilkę a tu takie słodkości się wysypały :)) sama nie wiem który piękniejszy... czy tam gdzieś jest też o mnie mowa?? bo tak w pewnym momencie rozbuchała we mnie nadzieja :)

aaa... zaproszenia nie dostałam... w ogóle coś mi się z pocztą dzieje, maile wysyłam - nie dochodzą, do mnie też niektóre - logowałam się na serwer i tam też nie ma...

a co to za herbatka??
pozdrawiam, zmykam piec rogale marcińskie :)
udanego śpiewania i połowu cukierków :)

cub@_libre pisze...

O matko!! Widzę, że to już taśmowa produkcja się zrobiła ;). Są naprawdę świetne! Moim absolutnym faworytem jest ten turkusowy z listkami!!!
Z jakiego filcu je robisz?