czwartek, 19 listopada 2009

Candy u mnie

Kochane
oglaszam Candy moje...do wygrania Papier ladny-rozny..igielki do filcowania,wstazeczki,guziki rozne,spiewaczka-igielnik-ufilcowana igielka,plytownik z ptaszkiem,monetnik zielony i wszystko inne widoczne oczom waszym. Jak ktos jest chetny- wie co robic-czyli-umiescic komentarz pod postem(i uwaga! do slowa migdalowo mi prosze dodac rymek)oraz informacje o candy wkleic na blogu swym...jak ktos bloga nie posiada,wystarczy komentarz pod postem.
Mile widziane wiersze tudziez elaboraty:)Konkurs roztrzygnie sie dnia 15 grudnia-poprzez losowanie-TAJNE!!!
moze byc?


 
Posted by Picasa

81 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pierwsza :)

Za górami, za lasami
było sobie słowo
przepięknie pachniało
jakby migdałowo
przepięknie tworzyło
na statkach pływało
i żyło szczęśliwie
a szczęście te znalazło
w cudnej swej rodzinie

To pisałam ja, Anuszka.

Anka pisze...

Migdałowo mi
migdałowe mam sny
migdałowe marzenia
i nic do stracenia
Migdał w mojej głowie
nic więcej nie powiem

Wierszokleta ze mnie marny, ale porymować głupotki to ja lubię:)

ushii pisze...

właśnie pisałam sobie do ciebie maila...a tu patrze - i już wiem skąd brać takie słodkości :) tylko te wierszyki, o matko, nie moja działka, przynajmniej te rymowane...

migdałowo - kolorowo,
tutaj zawsze jest bajkowo
a do tego ta muzyka -
ushii tu dla świata znika :)

haker pisze...

Niech juz beda Swieta,
a wraz z nimi niech nastanie atmosfera swiateczna,
I bardzo bajeczna.
Upieke pierniki jak co roku,
I polukruje je po zmroku.
Bedzie pachniec migdalowo i piernikowo.
Maz jednego skosztuje
I zrecenzuje: "Migdalowo mi!"

:P

Kamila pisze...

migdalowo + śmietankowo= deserowo
migdalowo + filcowo=bajkowo
migdalowo + papierowo=kolorowo
migdalowo + konkursowo=zagadkowo

A na koniec dodam słów kilka ...
... pisała to oczrowana Kamilka

Natalia pisze...

Za domami i siedmioma górami była kraina zwana migdałowymi marzeniami...
W migdałowej tej krainie,czas weselej wszystkim płynie.Kraina ta mlekiem i miodem usłana,drzewa są o smaku banana.Chmurki o smaku truskawek to nic,że jesteś niejadek.
Zamiast rzeki płynie woda iście lśniąca migdałowa.
Każdy ma do niej wstęp Ty też możesz ją odwiedzić,jeśli tylko chcesz.
Koniec,bajki i bomba,kto nie czytał ten trąba;)

MonikaR pisze...

O niebieskie migdaly,
by mi prezent daly,
to, o czym marze,
to, co sercem darze.
Migdalowomi zrobila zamet w glowie mej,
MoniceR candy daj, daj jej!

A tak bez rymu to migdaly wpisalam na liste zakupow, by upiec ciastka na swieta, ten zapach, mniam!!!
Staje i ja w kolejce i zapraszam rowniez do mnie na <100> niespodzianke!!!

shiraja pisze...

Na twym blogu jest tak kolorowo,
że aż robi mi się migdałowo.
Zaglądam tu więc czasami ,
bo od razu mi pachnie słodkimi migdałami....

.....cudne cukiereczki :)
pozdrawiam


http://shiraja.blogspot.com/

Justt pisze...

Migdałowo mi,
Bo mam migdałowe sny.
Migdałowo - cukierkowo,
Toż to Candy Twe się śni!

Justt pisze...

No oczywiście się zapisuję ;)

Anonimowy pisze...

Migdalowo,o jak basniowo.
W migdalowni jak w cudnej pracowni.
Marzy mi sie papier,guzik,wstazka na rozowo,jednym slowem migdalowo.Mi.
Pozdrawiam Aneta.

Małgorzata Sowa - PiLLow Design pisze...

Gdy lodówka pusta cała, na głód straszny zjedz migdała :D
Trochę nie na temat, ale chodziło o rym, tak? ;p Zapisuję się zatem na te słodkości :)

minimysz pisze...

Migdałowo mi
bo błękitne mam sny
i mimo zmęczenia
nadal mam marzenia

:)

Kardamonowa pisze...

Migdałowo zapachniało Twoje candy, gdy przypadkiem przechodziłam tędy...
Oprzeć się słodyczom nie potrafię,
Więc po cichu liczę,że nagrodę trafię!
A gdy migdałowe szczęście mi dopisze,
wtedy się scrapboogingowo popiszę.
Nie od dziś wiadomo bowiem - niestety,
że nic tak nie inspiruje kobiety,
jak nowe, niespodziankowe gadżety ;)

KASANDRA pisze...

Migdałowo mi
Serce moje drży
Candy cudne organizujesz
Tym me serce radujesz ...

ha ha ... ale zabawa ...

Pozdrawiam serdecznie

moje miasto pisze...

Migdalowa tega glowa
co pomysly fajne ma
tu przyszyje tam zfilcuje
oczy ludzi uraduje
lalalalalala
refren zaspiewalam ja:)

ta Magda pisze...

migdałowo - pomysłowo
migdałowo - kolorowo
migdałowo - pomarańczowo
migdałowo - turkusowo
migdałowo - minorowo
migdałowo - owocowo
migdałowo - wyjątkowo

Kuna Domowa pisze...

Chociaż wiersze moje marne,
chociaż rymy słabe składam
Rzadko się do tego garnę
Lecz dziś tego nie odkładam

Migdałowo mi na sercu,
Migdał w kuchni i na blacie,
Choć nie występuje korcu
Jedzą go i w dziekanacie!

Wiersz bez szału, każdy powie:
Lepiej już dziewczyno nie pisz
Ale migdał w mojej głowie
Go ode mnie nie odlepisz.


Zapisuję się również do candy ;) Już informacja jest na moim blogu.

Enthia pisze...

Bardzo inspirujące cukierki. Może trafią do mnie? :)

Lubię gdy jest migdałowo
może być i śmietankowo
Byle było kolorowo
Bardzo słodko i wesoło.

raeszka pisze...

oj ale dałaś nam-mi trudne zadanie. Ja jestem typowym ścisłowcem i jestem na bakier z poezją, a tu jeszcze sama mam coś napisać i do tego zrymować ... mam nadzieję, że chociaż trochę się wywiązałam z zadania :).

Jakie trudne, to zadanie
znaleźć rym na zawołanie
więc usiadłam, pomyślałam
i znalazłam rymowanie.
Migdałowo czyli zapachowo,
migdałowo czyli biało-brązowo.
A, że ze mnie żaden pisarz
więc uciekam, szybko znikam
i zabieram migdały do koszyka.

Oj ciężko było, jednak jak na mnie, to myślę, że jest ok :).

Jolinek pisze...

na tle poprzedniczek troszkę mnie przystopowało z tymi rymami:P alem bardzo chętna na Twoje cukieraski wobec czego hmmm migdałowo- sielankowo-bajkowo-handmajdowo dobra nie będę się już dalej pogrążać;) zgłaszam się do kolejki!!!

Madziorek pisze...

Tu jest bardzo kolorowo,
pani z bloga migdałowo,
a że migdał mi smakuje,
więc się chętnie zapisuje....

info u mnie tu:
http://myslipisane.blog.onet.pl/CANDY-NA-LISTOPAD,2,ID393668300,n

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział :) Informację już zamieściłam :)

Kiedy wygram to i owo
Poczuję się migdałowo :P

http://anek73.blox.pl

domilkowydomek pisze...

W migdałowym domku
ptaszek sobie mieszka,
Świetny z niego kompan
ten mały koleszka.

kiepsko mi wyszło ale co tam i ja się ustawiam po te cukierasy:)

pozdrawiam

kłamaja pisze...

Do wygrania tutaj,
zestawik wspaniały,
który pachnie pięknie,
jak pyszne migdały :)

A kto się nie skusi,
niech szybko z tąd znika,
bo kłamaja z chęcią
o migdałach klika :D

klamaja.blox.pl

Joasiunia:) pisze...

Z racji tego,że kompletnie nie umiem rymować... Ale to ani ani:D

To napiszę tylko,że jak nie będę brana pod uwagę w losowaniu to nie ma sprawy:)

Hihi musisz mi uwierzyć na słowo,że nie umiem i tylo;)

Pozdrawiam Joasia:)

http://joasiunia.blogspot.com/

Dusia pisze...

Migdałowo kolorowo;*

Pozdrawiam;*

AvaKava pisze...

migdałowo-odjazdowo :D
coś nie za dobrze u mnie z twórczością literacką ;)

ARIZOONA pisze...

Z rymu przyszło mi tylko na myśl:
Migdałowo-koralowo z racji tego że jestem biżuteryjką ;)

Pozdrawiam
Ania
arizoona-hobby.blogspot.com

Edzia pisze...

Nie wiem która w kolejcę ale po candy chętna:)

Migdałki choś twarde
to głębie smaku w sobie mają
i nią wszystkich zachwycają:)
a ich zapach taki słotki
przywodzi na myśl świąteczne pysznotki:)
pozdro* - była portalowa poetke;)

Aneladgam pisze...

Migdały
zapachniały
migdałowo...
Kolorowo
świat zabłysnął
zanim przysnął
i nim nowe
sny śnił
migdałowe

Aneladgam, http://lylis.blox.pl

Maddzik pisze...

W internecie
wszyscy wiecie
ślicznościami kolorowy
ulubiony
- migdałowy...

Przyłączam się do konkursu i wklejam notkę na blogu
http://maddzik.pinger.pl/

A. pisze...

chętnie dołączam do zabawy:)
poetką nie jestem więc nie wydusiłam z siebie nic więcej jak:

migdałowo - cukierkowo
i jak w bajce kolorowo :D

pozdrawiam ciepło:***
mój mail: yaggi.ibu@gmail.com

Wypisana pisze...

W całym internecie, wszyscy chyba wiecie, że najbardziej bajkowo, jest na blogu Migdałowo!

:*

Agnieszka M pisze...

W domu atmosfera bajkowa,
na pierniczkach- polewa migdałowa.
Na choince- już światełka, bombki
A w kościołach grają trąbki..


Zapisuję się na candy.

http://www.radosnyczas.blox.pl

Aga robie-bo-lubie pisze...

W ustach migdałowo,
w głowie serduszkowo,
a robótki me jedynie...
jedynie dekupażowo
;-)
Na candy a jakże, zapisuję się !

Unknown pisze...

I ja się zgłaszam, choć nie mam tak pięknych rymów jak koleżanki powyżej, co ja mówię ja prawie nie mam rymu:) Ale myślę że konkretnie i rzeczowo:) Na blogu migdałowo jest zawsze kolorowo;) Wpadnij i rozgość się, bo tu pachnie migdałami:)

Olenkaja pisze...

W migdałowym,
tak bajkowym,
super świecie odlotowym
prezentują dziś różności
dla spragnionych Candy gości!

Spłodziłam :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

ewkaka19 pisze...

Migdałowo i czekoladowo

http://wwewkaka19.blox.pl

Anna - Krulik pisze...

żaden rym się mi nie składa
tylko migdałowa czekolada :)

Izoldka17 pisze...

W kolejce się ustawiam
i tak się zastanawiam,
czy migdałowe serce
doda mi szczęścia w tej kolejce :)

Pozdrawiam!!
http://kreatywnykacik.blox.pl/

Izoldka17 pisze...

W kolejce się ustawiam
i tak się zastanawiam,
czy migdałowe serce
doda mi szczęścia w tej kolejce :)

Pozdrawiam!!
http://kreatywnykacik.blox.pl/

cub@_libre pisze...

Też się ustawię w kolejce :).
Z rymem będzie ciężej, będzie raczej migdałowy ciąg myślowy w nawiązaniu do obecnej twórczości ;):

migdałowo - filcowo
filcowo - reniferowo
reniferowo - zimowo
zimowo - mikołajowo
mikołajowo - prezentowo
prezentowo - migdałowo ;)

Pozdrawiam

sabatka pisze...

ja też się zapisuję
http://sabatka.blox.pl/html

migdałowo-kokosowo-śmietankowo-torcikowo
takie ciacho by mi wyszło, że aż trach o tym pomyśleć :)
kto wie może spróbuje :)

cranberry pisze...

I ja się zapiszę z góry przepraszając za moje częstochowskie rymy;)

Gdy migdałowy blog pierwszy raz ujrzałam,
niemal zmysły postradałam,
kreatywnie, kolorowo...
proszę wierzyć mi na słowo - w 'migdałowo' jest bombowo!!!


www.cranberry-crafts.blogspot.com

Anna pisze...

Dni bożonarodzeniowe
Pierniki są obowiązkowe!
A najlepsze - każdy powie -
Są te mocno migdałowe!

Ps. To tak a propos - w najbliższą sobotę zabieram się za pierniczenie :-)

Anna

http://fabryka-spokoju.bloog.pl/

dorotaluk pisze...

Jedna pani drugiej pani:
-Migdałowa jest na bani
-Proszę pani co też pani Migdałowa i na bani?
Przecież rzecz to niesłychana by tankować tak od rana!
-Proszę się tak nie dziwować... wiersze każe nam rymować,rymowanki ,układanki mówię pani cuda wianki.
Patrzcie patrzcie Migdałowa,a więc stąd ta mądra głowa,ale pani,droga pani jak tu życ na takiej bani?!:)

Migdałko mam nadzieję,że się nie obraziłaś,ale coś mnie takie a nie inne natchnienie do rymowanek napadło;)
Pozdrawiam

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

Migdałowo mi każdego od rana,
bo zwyczajnie jestem zakochana :)

a serce mi się raduje,
gdy mój mąż nie pracuje :)

gdy ma wolną sobotę
i olewa robotę :D

zgłaszam się i ja... moze mi sie uda i będę mogła sobie potworzyć coś nowego, podczas naszych leniwych wspólnych weekendów :)

a info już zaraz będzie u mnie tu:

http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

Agnieszka De... pisze...

Pierwsza to ja nie jestem no i pewnie ostatnia też nie,ale daję słowo będzie MOGDAłOWO,zapraszam na mój blog jeszcze ciepły.

Agnieszka De... pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Migdałkowo


Migdał duży,migdał mały,
migdał zawsze pyszny cały.
Czasem w słodkiej czekoladzie,
czasem nawet w marmoladzie.
Z niego czerpię inspirację,
obserwuje me wariacje.
Migdał patrzy co ja tworzę,
i podsuwa pomsłów morze.

maueczarne pisze...

Pewnego listopadowego dnia
Gdy praca wcale a wcale mi nie szła,
Znalazłam na blogu cukierki
i postanowiłam zagrać w te gierki.
Czy szczęście mi sprzyja
czy wyjdzie kołomyja?
Trzymajcie kciuki!
Posłuży mi to do nauki.

Hehehe jaka ze mnie poetka :P

Przyłączam się! :)
http://maueczarne.blogspot.com/

askoz pisze...

W Migdałowo
daje słowo
Candy super mamy
na losowanie czekamy

pozdrawiam

Unknown pisze...

Dziewczyny takie fajne wierszy i rymy napisały,a ja niestety nie napiszę, w ogóle nie mam zdolności do tego typu rzeczy.
Cukieraski fantastyczne.

nannala pisze...

to ja napiszę haiku (albo i sepuku :D ) :

migdałowo,
jak bańka
matrioszka.

ładnie ? :)
to moje pierwsze XD
migdały mi się pomieszały :)

Agata Travelling backpack pisze...

Była sobie dziewczyneczka,
co nie chciała mieć pieseczka.
Wybrzydzała, marudziła,
aż Migdałka zakupiła.

Migdał psoci i wariuje,
zwłaszcza wtedy, gdy pracuje,
nie ma czasu i ochoty,
dziewczyneczka na te psoty.

Mówi sobie: "Migdałowo!
Tam go poślę, daję słowo!"

I posłała tam pieseczka,
co gdy dotarł do miasteczka,
zaczął szaleć, wciąż na nowo,
zachwycony, co tam mają,
jakie candy tam rozdają
i tak ciągle siedzi z głową -
zanurzoną w Migdałowo!

Rzecz jasna staję w kolejce po cudowności :)

Czeremcha pisze...

Oj ja zupełne beztalencie jestem jeżeli chodzi o rymy,
jedyne co mogę złożyć to, że
jest tak migdałowo mi
że Twoje candy mi się śni
:))
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

O rany, ale zadanie :D Jako, że ja kompletne beztalencie jestem (i koniara przy okazji) to jedyne, co mi do głowy przychodzi to Migdałowo-Konikowo : )
butwhyme.wordpress.com

ach1974 pisze...

Migdałowo, pomysłowo, przydasiowo i świątecznie.
Więc już robi mi się słodko od patrzenia na to okno!
I nie zwlekam, nie odkładam, i natychmiast rym układam.

To była moja twórczość własna...pierwsza tego typu chyba w życiu, ale czego się nie robi jak się takie wspaniałości widzi.
Poizdrawiam
Anka

eda pisze...

niestety nie mam za duzych zdolnościtwórczych więc pozostawie mały ślad po mnie tylko :)

barbaratoja pisze...

-świątecznie mi i migdałowo...
-produkuj się mądra głowo ...
-ale ja tylko jedno mam skojarzenie
-wygrać to candy to moje marzenie

Wiem o tym losowaniu już jakiś czas, ale wena twórcza omija mnie szerokim łukiem;-)

Anonimowy pisze...

Migdałowo mi
kolorowe sny
marzyć fajna rzecz
smutki niech idą precz.


Może mi się uda...
Pozdrawiam ciepło,
Małgosia T.

oura512 pisze...

Gdy zaglądam na blog migdałowo, robi mi się przefajowo.
Wszystko ślicznie wykonane
nawet candy odjechane! :)
Pozdrawiam!!

kamala86 pisze...

Migdałowo mi
I znów nowy pomysł mi się śni!
Kreatywnie
Pozytywnie
I wielce efektownie!
Migdałowo mi...
Az w głowie mi się ćmi :)

Zapisuję się i ja, pozdrawiam serdecznie i cieplutko w tej szarudze :)

agha pisze...

Migdałowo pachnie dom
migdałowe oczy śpią
migdałowo dzisiaj mi
migdałowe miewam sny

Ustawiam się w kolejce
Agha

Kerlaja pisze...

Wspaniałości, więc i ja się zapisuję w kolejce. I próbuję swych sił w rymowankach...

Migdałowo mi
rymy tu stworzyć mam
lecz wena psotna dni
już kilka fruwa tam
przyjść do mnie dziś nie chce
mimo próśb i gróźb srogich
nawet gdy ją połechcę
w duży palec u nogi
znad parapetu tylko woła
wielce rozochocona
napisz migdałowo mi
bo bajkowe mam sny!

Pozdrawiam
Kerlaja

naturee pisze...

stoję w kolejce :)

migdałowe mam marzenia
by wygrać te rózności
wpisuję się bez imienia
bo mam chęć na te pyszności

później stworzę z nich cuda
takie... fantazyjne na święta
bo bez tego wielka nuda
a rodzinka będzie uśmiechnięta

jejku to jest wyzwanie! :D

Ania z Owijalni pisze...

Mała Mi
o migdałach śni
Leniwie się przez sen przeciąga
i ogląda , ogląda , ogląda .....
Senne, migdałowe mary
kolorowe czary-mary :
małe ptaszki i kotki,
z niczego śliczne błyskotki,
papierowe cudaki ,
magnesowe filcaki
i cudów innych tysiące
migdałowo pachnące
Mała Mi
o migdałach śni
I zbudzić się nie zamierza
senne posty leniwie odmierza
odmierza ,odmierza , odmierza ....

Ania z Owijalni pisze...

oczywiście pozdrawiam !!!!! Jakoś mnie wczoraj wyczerpało pisanie i bezczelnie zakończyłam bez pozdrowień :)

Argillae pisze...

kiepska ze mnie rymotwórczyni, ale spróbuję bo cukierasy warte każdego wysiłku!

To i Owo - migdałowo,
papierowo i filcowo
kolorowo, smacznie, ślicznie
- się zachwyca Ceramicznie

pozdrawiam
a.

Ewa pisze...

No to ustawiam się po takie cukieraski przecudne

Migdałowo - choinkowo
Świątecznie i kolorowo
Pachnąco - inspirująco
i od wrażeń gorąco :-)

Pozdrawiam
Ewa

vinrouge pisze...

Migdałami zapachniało, więc się vinrouge poderwało!
Takie skarby, takie dziwy.. toż to przecie cud prawdziwy!
Oczy otworzyłam wielce i ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Tu nie tylko jest migdałowo,
ale także recyklingowo :-)
Piękne rzeczy tu powstają,
radość naszym oczom dają :-)



http://zyrafowo.blox.pl/html

Karola pisze...

Tu na blogu migdałowo
codzien bardzo kolorowo.
Wnet słodkości ktoś dostanie,
I ja też poluje na nie!

http://karola-handmade.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Witam,
Śliczne "przydasie"... Stanę więc i ja w tym ogonku. Może mi szczęście dopisze? Pozdrawiam, Karolina-Karolka

bajka_bk pisze...

Między nami kobietami,
przyznam się Wam,że czasami
przychodzi taki dzień,
kiedy wyłazi ze mnie LEŃ!

Leżę sobie na kanapie,
po głowie się drapię
i rozmyślam Drogie Panie,
czy nic złego się nie stanie,
czy to wielkim grzechem będzie,
jeśli zamiast w dzikim pędzie,
dzień spędzę dziś wyjątkowo:
leniwie i migdałowo?

Zjem pralinkę migdałową, zaparzę herbatkę zimową, która pachnie piernikami, cynamonem, migdałami...
Rozmarzyłam się świątecznie...
Chwilo trwaj, proszę trwaj wiecznie!

A wieczorem, daję słowo, wezmę kąpiel migdałową!
W migdałowej miękkiej pianie
dobrze mi tak nieslychanie!
O jakże uwielbiam dni,
gdy tak cudownie jest mi!

Tylko żałuję trochę, że
na tym świecie nie jest tak dobrze
i tak rzadko mogę mieć takie dni,
by cudownie leniwie i migdałowo było mi...

Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce :)
Barbara

Barbara pisze...

czy to lizaki?
czy to pierniczki?
czy to cukierki Michałki?
Nie !!! to słodkie candy u Migdałki :)
wiem,bez sensu...ale chęć na candy jest tak ogromna ,że mój mózg wysiada.

Larisa pisze...

What a fantastic candy! I hope I am not too late yet... I linked it on sidebar. I found the poem in Russian only. I hope it is OK too.
В мире девушки с миндальными глазами
не было Бога, но были принципы, которые можно было нарушать.
Были правила со множеством исключений.

Вместо деревьев жизни и познания
там росло щедро плодоносящее древо Желаний.
Время было величиной непостоянной, поэтому по настроению
его можно было использовать рационально и не очень.
Она не мнила себя осью земли - нет, слишком хлопотно.
В душе она была просто полюсом. Южным.

Ей было легко любить,
а ненавидеть она не умела.
Но так нелегко было любить ее –
девушку с глазами цвета миндаля.

http://larisa-raznosti.blogspot.com/

Funiaa pisze...

Candy migdałowe,
oczka już zamglone.
Z ciekawością spogadają
i kciuki trzymają.

Kreska pisze...

Migdałowo-superowo :)
Pozdrawiam, Karolina
z bloga:
http://myslinitkahaftowane.blogspot.com/

AsiaAp pisze...

Migdałowa = prezentowa :D