niedziela, 20 marca 2011

dwa zonkile) i kaloszowy gang...:)

TAAAAAka wiosne mamy...na pochybel zazdrosnicom tudziez zazdrosnikom:)..cichutko wam podsylam cieple promienie..bierzcie ile chcecie:)
 Przecudnej urody  modelki wystapily w ponczach odgapionych od Zdzichy...http://tojazdzid.blog.onet.pl/ ,co to tak niesamowite robi rzeczy na drutach ze ech...a moze , ze dech zapiera, przynajmniej mi.
.kolor tegoz dzierganego stroju napawa mnie i Antosie nadre optymistycznie...a Was?:):) ponczo Toskowe posiada kaptur, moje wrecz przeciwnie -nie posiada go...w tym temacie byloby na tyle
W temacie drugim...nie mam na nic czasu, studia zblizaja sie ku koncowi(nadzieja palam)i nos w ksiazkach(w chwilach wolniejszych,bo przeciez nie wolnych)...
a tu juz modele w ilosci sztuk cztery...obuwie wyjsciowe..modne i kolorowe;)

Mile me...jak latwo zniknac z odwiedzanych...alez to nie dziwota przeciez
 jakos brak mi slow od was , ale sama tez sie nie udzielam , nie pisze.....i co ja sie dziwie? co?
Tymczasem wieczornie mowie Wam-DOBRANOC)
Migdalowa

19 komentarzy:

zdzid pisze...

Bardzo fajne wyszły! I optymistyczne - szczególnie w parze :-)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Dobrou noc :)

Gwinoic pisze...

Wow swietne:) bardzo pozytywne:)

kot&malenstwo pisze...

Fantastyczny kurczaczkowy kolor :) Fajnie się prezentujecie :)

Szkatułka z wyobraźnią-Ola pisze...

Ależ optymistyczny wpis i te żółte poncza;)cudne

kasia ino-ino pisze...

cuuuudne!
i żółciaczki-kubraczki i kaloszki w groszki & spółka :-))))

pozdrawiam wiosenne....

i rzeknę jeszcze:
się tu jest... i się przychodzi... i się ulubienie czyta słowa... choć się milczy czasem jakoś tak samemu....
się ukochiwuje i oddala ku snom :))))

ika pisze...

zarowno poncza jak i kaloszki pierwszoklaśne ;)
Pozdrawiam no i powodzenia z tymi studiami :)))

RenaTuśka pisze...

Pozytywna energie slecie razem z nadchodząca wiosną. Małą modelka góra:)Gang kaloszowy rozbrajający:)
Pozdrowienia!

Anitasienudzi2 pisze...

hej Ty się nie dołuj żonkilku :] piękne jesteście i bardzo wiosenne :*
kończ te studia i kraftuj nam tu :*

Weranda Pełna Słońca pisze...

Ponczo iście wiosenne! Gratuluję udanej inauguracji wiosny :)

Gosik pisze...

rewelacyjna pierwsza fota! poncza superowe, kolor iście wiosenny i energetyzujący!

dom za końcem świata pisze...

Ja tu zaglądam i czekam wiernie na wpisy ;O) Kalosze super - już nie wspominając o energetyzujących strojach - od razu mi się gęba uśmiechnęła! Pozdrawiam
Monika
Ps. Mailik dotarł?

ann007 pisze...

żółcienie - ech, też mam żółcienie na tapecie więc znam te ciągoty
Poncha cudnie optymistyczne, w oczy biją i tak ma być! :)

Dorsiczkowo pisze...

Kolor świetny.Ja robię córci sweterek też caaaly żółty:)

Emma pisze...

ale super wyglądacie! :)

Ania pisze...

Jesteście śliczne w tych żonkilach:-)Wiosna aż bije ze zdjęć.
Kaloszowy gang fantastyczny!

Pozdrawiam wiosennie,
Ania

cub@_libre pisze...

Halo! Ile energii od Was bije :). Okrycia super! A podróże w kaloszach lubię i ja :).
Nie zazdroszczę nauki, ale skoro piszesz, że ma się ku końcowi, to trzymam kciuki, żeby minęło w oka mgnieniu ;).
Ściskam!
A.

ta Magda pisze...

kanareczki z Was takie śliczne. poncha bosko piękne, aż samemu chciałoby się takie mieć

(ależ Ty jesteś dobra duszyczka - tak patrzę po zdjęciach) :)

Polka pisze...

Pieknie i tak wiosennie !
Oj potrzeba nam tych kolorkow teraz, potrzeba!
A Ty tak mlodo i pieknie wygladasz, ze az dziw, ze masz juz taka trojeczke :)
U nas dzisiaj po raz pierwszy poczulam wiosne, szalalam z miotla i szlaufem, szorowalam podworko(w ogrodku dalej snieg..) kupilam tez male zonkile mam je przed domkiem, tez jestem za zoltym kolorkiem :)
Dobrze, ze ta nauka juz ku koncowi :) Koncentrowac sie przy trojce maluchow, wow !
Pozdrawiam serdecznie