środa, 16 grudnia 2009

TADADADAM-Candy rozstrzygniete!!!!!!!

Pozna noca przy swietle zamrozonego Ksiezyca(wszak nie uwazam .aby mu bylo cieplo)odbylo sie TAJNE!!!! losowanie.Zanim pozwole Wam na odsapniecie(od nerwow)chce podziekowac, ze dotarlyscie do mnie, ze chcialo sie WAM sworzyc rymy, rymki, ba nawet rymiki dla Migdalowej:)Jestem i dlugo jeszcze pozostane pod wrazeniem Waszej literackiej Tworczosci:):)Dziewczyny jestescie W!S!P!A!N!I!A!L!E!
Jeszcze raz w podziece klaniam sie nisko!
a teraz do rzeczy(pewnie obgryzacie paznokcie-w niedoczekaniu)a wiec...a wiec wygrala osoboa...........
.........................
ktora napisala ten oto wierszyk


Mała Mi
o migdałach śni
Leniwie się przez sen przeciąga
i ogląda , ogląda , ogląda .....
Senne, migdałowe mary
kolorowe czary-mary :
małe ptaszki i kotki,
z niczego śliczne błyskotki,
papierowe cudaki ,
magnesowe filcaki
i cudów innych tysiące
migdałowo pachnące
Mała Mi
o migdałach śni
I zbudzić się nie zamierza
senne posty leniwie odmierza
odmierza ,odmierza , odmierza ....
9 grudnia 2009 22:49
czyli:):)
 
Posted by Picasa

GRATULACJE!!!
ps:z panna ATC jak najszybciej sie skontaktuje:):)
dobrego mroznego snieznego zimowego dnia-zycze JA

6 komentarzy:

naturee pisze...

ojej gratuluję zwyciężczyni :)
może uda mi sie nastepnym razem ;)

Kamila pisze...

GRATULUJĘ ZWYCIĘSCY I POZDRAWIAM

Ania z Owijalni pisze...

ojejkujejkujeku !!!!!!!!! jupiiiii!!!!!! Ależ się cieszę !!!!! Dziękuję straszliwie za to wyróznienie - a ja w dodatku taką "niezasłużoną" blogerką jestem :)

Migdalowa pisze...

ATC Moja DRoga toz tu nie trzeba bylo sie zasluzyc:):)Reka Franka to sprawila:)

Ania z Owijalni pisze...

O Boska Ręko Franciszka ....!!!!!!!:)

MonikaR pisze...

Gratulacje!!!!