czwartek, 3 grudnia 2009

baklazanowo-choc tego nie widac:)i...

Zimno idzie ...wiec chusta i czapka powstala:) na wzor takiej co to Mamcia moja mi zrobila...kolor baklazanowy ,choc nie widac specjalnie dobrze...za to widac Moja modelke , ktora nie miala specjalnej ochoty do pomocy, co zreszta widac po jej baaaardzo zadowolonej minie:)dzis sie opatule ,obczapkuje i bedzie mi cieplutko
dobrego dnia Wam zycze:)
aaaa na samym dole moj wlasny osobisty prezent,od moich wlasnych,osobistych dzieciaczkow...i tak oto Migdalowa ma 32 lata:)
aaa poniewaz padaly pytania ze stron roznych-odpowiadam publicznie-Tak!migdalowa wydziergala:)

 

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

14 komentarzy:

ushii pisze...

no bakłażana niestety nie widać...
ale komplecik fajny, a modelka jeszcze fajniejsza :)
i co sie jej dziwisz poza tym, kto miałby ochotę pozować za frajer? ;)

ta Magda pisze...

przepiękny komplecik i na małej modelce tak z gracją sobie leży. swoją drogą zauważam podobieństwo do mamy - zwłaszcza w spojrzeniu i kolorze oczu.

no i wszystkiego, co najlepsze w życiu Ci życzę. każdego dnia choć jednej chwili szczęścia. a prezent przedni. czy dzieci same pamiętały o Twoich urodzinach, czy może trzeba było im troszkę podpowiedzieć.

Kamila pisze...

WSZYSTKIEGO NAJ...

Anitasienudzi2 pisze...

cudny komplet! podziwiam-ja nie miąłbym zaprcia do takich dużych projektów

STO LAT! toż to pięnky wiek :)

Anonimowy pisze...

100 lat Maluszku ;)

moje miasto pisze...

Sto lat! sto i wiecej
komplet cudowny..kolor nie wazny...wykonanie jak sie wpatruje perfekcyjne:)
a prezent nie do wycenienia-sliczny!

agawphotography pisze...

u mnie jest ok :) bakłażanowy jak nic :) pozdrawiam

minimysz pisze...

Wszystkiego, co najlepsze (w zjadliwych ilościach ;) )
Bardzo ładny komplecik :)

Kitek pisze...

wszystkiego naj naj!! i gratuluję modelki! ;-)

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego,domyslam sie,ze to Twoje urodziny :)komplecik piekny no i prezencik od dzieci rowniez:)pozdrowionka

KASANDRA pisze...

100 lat, 100 lat ....

monika pisze...

100 lat-dopiero doczytalam-wybacz:)
a komplecik swietny-zrobilas sobie urodzinkowo?

dorotaluk pisze...

Wszystkiego co naj życzę:))
Komplecik piekny,ale modelka jeszcze bardziej piękniejsza:)))

dorotaluk pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.